Wednesday, March 9, 2011

Bioaura - 9 Pengiktirafan ANTARABANGSA Kualiti Air Dunia....Siapa kata TIPU??

 Antara ciri-ciri manusia melayu yang gagal akan mencari kesalahan org lain bukan kesalahan diri sendiri. Artikel yg dangkal macam ini pun boleh percaya.Bukan semua melayu boleh mudah di tipu bulat2...Kejayaan dan kualiti bioaura memang diakui sebab itu ramai yg pilih bioaura..tidak cukupkah dengan 9 pengiktirafan kualiti air yang di hasilkan bioaura dalam dan luar negara yg menunjukan kualiti bio aura...Takkan sirim pun nak tipu melayu, superbrand pun nak tipu melayu, BAYER pun nak tipu melayu...

Hanya yang bodoh dan bangang saja mudah kena tipu....Artikel ini sgt bodoh dan tidak ilmiah...adakah kita patut di bandingkan dengan air zamzam dan suruh minum air zam zam selalu.Ingat murah ke tambang nak ke Mekah bawa balik air zamzam.Kalau ada di malaysia pun ingat boleh beli dengan harga seringit 500ml ke? Satu lagi di mana hukum haram meniaga dgn bukan islam...sahabat nabi pernah beli perigi dari orang yahudi...nabi berdagang dan meniaga d Syam dgn semua org islam ke? Orang islam buka resoran atau kedai runcit semua barang org islam buat ke...kicap susu, telur sardin maggi,,garam...biskut roti,,,minyak...semua org islam buat ke....

Lagi satu cerita bab kuman dlm air....kata tak logik air tak masak boleh terus minum...air di malaysia telah di rawat dgn klorin utk bunuh kuman...SYABAS telah umumkan airnya boleh terus diminum kerana kuman telah dihapuskan.  Lagipun hari ini semua jenama penapis air termasuk yg harga 500 atau 50 pun kata tak perlu masak boleh terus minum air...dan kita tak pernah lagi dengar org mati minum air dari penapis air. Bila belajar tak habis macam ni ayatnya.....Hari ini manusia celik ilmu dan maklumat. Setiap perkara yang di tulis pasti ada org mengkajinya....teknologi makin canggih, kita yg ketinggalan zaman.

Di negara maju, air boleh terus minum dari paip. Teknologi bioaura ramai yg tak tahu tapi yang tahu pasti teruja.Dalamnya ada 6 balang rahsia keajaiban ciptaan tuhan yang di gunakan oleh akal manusia utuk kebaikan semua. Dalamnya terdiri daripada carbon aktif yg dibuat dari tempurung kelapa untuk menyahbau dan menyikngkir toksin serta menghalang kuman dan bakteria dari melepasinya dan ada microball infra red yang banyak terdapat di afganistan dan salah satu bahan untuk mencipta nuklear. Fungsinya ialah membunuh dan menghapuskan bakteria. Dengan tekonologi NANO molekul air dipechkan kepada 0.000000009nm....yg menghasilkan air berakali dgn nilai ph 8.3..(rujuk report test sirim..kalau tak betul report polis) . Air normal 7...rendah pd tujuh asid..lebih pd tujuh alkali..air rasa payau mcm air zamzam kerana air zamzam nilai alkali lebih daripada 9ph sebab itu zamzam berkhasiat. Orang yang cerdik dan ada ilmu sains pasti tahu kuman dan bakteria tak boleh hidup dlm air beralkali.

Pelan pemasaran adalah strategi bisnes. Sapa yang rajin dan ambik peluang dia akan dapat hasil. Siapa yang malas dan bodoh cari peluang negatif untuk menjatuhkan org lain.  Orang jatuh dia pun tak naik-naik juga. Itulah nasib bangsaku yang menyebabkan melayu sampai bila-bila pun tak akan maju dan hanya rasa diri hebat dan pandai dalam bisnes. Walhal kita nak beli paku sebatang pun nak kena beli dengan cina. Mulai hari ini kita gerakan melayu maju . SAY NO tu Melayu negatif dan jumud serta bebal yang boleh melemahkan sesama melayu. Jangan ulangi sejarah kejatuhan Melaka, bangkitlah kita hapuskan pengkhianat melayu.

No comments:

Post a Comment