Tuesday, January 4, 2011

Hai-O Biozone Food Purifier (PAKAR MengHAPUSkan Pembawa Virus Kanser - Keajaiban Dalam Sekelip Mata)

 Testimoni Terkini - Hakikat Jus Sunquick Yang Menjadi Kegemaran Ramai.

 

 Foto 1 menunjukkan warna kuning asli SEBELUM di purifier 
Biozone Food Purifier.




Foto 2 menunjukkan pertukaran warna kuning asli menjadi jernih SELEPAS proses purifier Biozone Food Purifier.

Biozone Food Purifier sangat HEBAT dan LUAR BIASA sehingga dalam masa beberapa minit dapat menghilang segala bahan kimia yang terkandung di dalam minuman harian kita. Kita perlu sedar tentang perkara ini memandangkan kehidupan seharian terdedah dengan pelbagai jenis penyakit zaman moden yang kadang kala tidak kita ketahui. 

Kesedaran seperti ini mungkin boleh bermula dari rumah hanya dengan memiliki 1 unit Biozone Food Purifier demi kesihatan secara menyeluruh. Bukan sahaja minuman yang boleh melalui proses ini tetapi daging, ayam,  sayur, ikan, buah-buahan dan sebagainya boleh dibersihkan dalam masa yang sangat singkat untuk tahap kesihatan yang berpanjangan.

Tidak rugi melabur untuk 1 unit Biozone Food Pirufier  bagi kepentingan jangka masa panjang seisi keluarga. Hidup kita dipenuhi dengan pelbagai jenis penyakit terutama dalam makanan dan minuman kerana itulah agen pembawa penyakit. Dalam setiap makanan dan minuman terkandung pelbagai bahan kimia yang mengundang penyakit kanser, jantung, usus tersumbat, buah pinggang, lumpuh dan sebagainya. Miliki produk HEBAT tersebut HARI INI bukan ESOK.

1 comment: