Saturday, February 5, 2011

Biozone Food Purifier : Hakikat Ayam HARI INI - Mengandungi pelbagai jenis bahan kimia (agen kanser) penyebab pelbagai jenis penyakit hari ini seperti kanser, jantung, buah pinggang dan sebagainya.

BIOZONE FOOD PURIFIER  
TERNYATA BERKESAN MENGELUARKAN BAHAN KIMIA.

 FOTO 1 : Ayam kampung disembelih.


  FOTO 2 : Ayam kampung ke-2 di sembelih.



 FOTO 3 : Darah ini pasti mengalirkan sedikit bahan kimia tapi tidak semua.



FOTO 4 : Proses Purifier dengan Biozone Food Purifier SEBELUM.


FOTO 5 : Proses purifier dengan Biozone Food Purifier SELEPAS 10 minit. Bahan kimia dapat dikeluarkan.

FOTO 6 : Proses purifier dengan Biozone Food Purifier SELEPAS 20 minit. Bahan kimia dapat dikeluarkan semua.

AWAS pemakanan kita HARI INI. Ayam yang bebas tinggal di kampung terkandung bahan kimia tepu di dalam badan apatah lagi ayam daging yang diternak. Ayam jenis ini diternak dan tinggal bersesak di dalam kandang dalam kuantiti yang banyak. Ayam biasanya membesar dalam tempoh sekurang-kurangnya 3 bulan dan sesuai untuk di makan. Ayam yang berada di pasaran hari ini cukup cepat dan SEGERA untuk dipasarkan. Seolah-olah tidak sabar untuk diratah oleh semua lapisan masyarakat. Cuba bayangkan ayam yang sepatutnya membesar dalam tempoh 3 bulan boleh dimakan dalam masa 23 hari sahaja. Ada sesuatu yang tersembunyi yang kita tidak ketahuai sebagai pengamal makanan hari ini. Persoalannya ialah adakah ayam daging yang kita makan selamat, bersih, sihat atau sebaliknya?

Timbul tanda tanya tentang kualiti dan cara binatang ini dijaga dan diternak. Dalam sebuah kandang yang agak besar terdapat beribu ekor ayam di tempatkan. Di sinilah ayam tersebut makan,minum, tidur, buang air dan dirawat. Suasana seperti ini mungkin tidak selesa untuk tumbesaran ayam daging. Makanan yang disajikan hanyalah baja dan sumber protien lain. Bagi mengelak pelbagai jenis penyakit akibat hidup sesak di dalam kandang, ayam ini disuntik dengan antibiotik . Selain itu, ayam daging ini terpaksa disuntik hormon untuk mempercepatkan proses tumbesaran. Hal ini berlaku disebabkan permintaan pasaran terlalu tinggi  terhadap ayam daging.

Hormon yang disuntik untuk proses tumbesaran sudah pasti terkandung 1001 bahan kimia yang akan KEKAL di dalam badan ayam ini. Bahan kimia ini tidak boleh dicuci hanya menggunakan air sahaja. Bahan kimia ini kekal sebagai lemak tepu dan tidak dapat dicairkan walaupun dibakar atau dimasak. Ayam daging yang mengandungi bahan kimia inilah yang kita makan setiap hari  dalam pelbagai menu seperti ayam kari, ayam kicap, ayam merah, ayam kurma, ayam kunyit, rendang ayam dan sebagainya dan kekal di dalam perut kita. Bayangkan berapa banyak ayam sudah kita jamah dalam santapan setiap hari tidak kira pagi, petang, siang dan malam?  Lemak tepu itu akan berkumpul di dalam usus besar dan kecil dan tidak mampu dihadam kerana bahan kimia ini tidak akan hancur.

Maka wujudlah pelbagai jenis penyakit yang biasa kita dengar seperti kanser, usus, buah pinggang, jantung, gastrik, migrain, paru-paru dan sebagainya. Sumber segala penyakit hari ini adalah berpunca dari makanan dan minuman yang kita ambil setiap hari. Atas dasar itulah pihak syarikat gergasi Hai-O Marketing mencetuskan fenomena baru dalam dunia perniagaan dengan terciptanya produk yang LUAR BIASA HEBAT Biozone Food Purifier. Fungsi alat ajaib ini ialah mengasingkan dan mengeluarkan semua bahan kimia yang terkandung di dalam makanan sebelum dimasak seperti ayam, daging, sayur, buah-buahan dan ikan. Selain itu, terdapat pelbagai fungsi lain yang mampu mewujudkan suasana kesihatan dalam kehidupan seharian seperti membasmi kuman yang terdapat di dalam peti sejuk, mencuci muka yang bermasalah jerawat, melembap kulit kering di kaki dan sebagainya.

Miliki produk hebat tersebut hari ini demi kesihatan sepanjang hayat. Mencegah lebih baik daripada mengubati. Masakan sudah terhantuk baru nak terngadah. Sediakan payung sebelum hujan dan pastikan keluarga kita mengamalkan cara hidup sihat bermula daripada amalan pemakanan tanpa bahan kimia. Semuanya bermula dengan Biozone Food Purifier.

No comments:

Post a Comment